HTML

StopPont

Öt kalandra éhes fiatalember június 29től július 23ig tartó utazását, történéseit, szenvedéseit, élményeit követhetitek itt Amszterdamból, Párizsból, Marseille-ből, Barcelonából és egyéb helyekről, ahol megfordulunk.

Friss topikok

  • matetorok: Néma a blog!!! Híreket! Valami hasonlót mint a mienk :D hitchhikers.blog.hu/ (2010.07.01. 17:33) orange
  • lujz_i: nincs még mesélnivalótok? (2010.07.01. 00:43) 7 nap...

Linkblog

Archívum

orange

2010.06.28. 17:43 dugaszz

Szerintem ma rajtam kívül, a többi négy sokat idegeskedett, intézkedett, szervezkedett és pakolt. Én nem túl sokat. A legfontosabb, hogy az utolsó vacsorám megvettem, meg egy keveset az útra, csak egy napi élelmet, a többit majd ahol ér. A finom császárzsemle utánzat ami 18 forint a Kaisersben a Blahán remek szendvics alapanyag. Erre még, a nem túl olcsó pikk csípős óriásszalámi, majd egy 8 darabos lapkasajt. Ebból 7 szendvics lesz, ami majdnem kiteszi egy napi ellátmányom. Ital egyelőre nem kell ,csak egy üres üveg. A nyilvános WCk szinte mindenhol ott vannak, ahol meg lehet tölteni. A csapvíz eddig is meghatározó volt a mindennapi folyadékbevitelemben, ezen túl is jó lesz. Gyuri nem bír 15 kg alá menni, én meg még csak alúlól nyaldosom. Ez vagy a hanyagságomnak hozható fel, vagy egyszerűen csak nem pakoltam felesleges dolgokat. Például én nem csili villi elektromos remington szőrzeteltávolítóval nyírom az arcom hanem gilette mach 3-al ami jóval könnyebb. Borotvahabnak megteszi a szappan, amivel még mosni is lehet ruhákat. Ruhából se kell sok, egy heti ruha elég, és ahogy közeledünk majd délre, még annyi se fog kelleni. Meg hasonló apróságok.
Az étvágyam elég nagy, szerencsére otthon sikerült jó sokat tömnöm magamba és még itt Pesten is eleget, ahhoz, hogy legyen egy kicsi kis tartalék. Aztán majd ezt is meglátjuk, szerintem nem lesz gond. A lényeg, hogy pozitívan álljunk hozzá. Fél liter pálinka még elfér, ez aranyat fog érni majd ha esetleg fáj a torkom. Szerintem másra nem is tartogatom. Talán egy pici kis kupicát el kéne még tenni, hogy ha valami nagyon kedves embert ismerek meg megkínálhassam egy jó pohárkával belőle. Hmm de jó lesz majd. Apa nem aggódik, anya nem aggódik. Ez furcsa. Most már bele se szól, hogy mit viszek. Ez is furcsa, mert régen nem indulhattam el úgy sehova, hogy Ő ne kötötte volna a lelkemre, hogy ez meg az meg amaz, meg így meg úgy. Most meg csak annyit mondott. Kisfiam de drogozz és kend be magad naptejjel ha délen lesztek mert úgy leégsz majd mint a szinóre paradicsom. Na jó, a szinyóre paradicsomot nem tette hozzá, azt most én találtam ki. Apa meg csak kicsengette a pénzt a következő mondattal: Nem ám elkurvázzátok! :) haha. Ezt sem mondta amúgy, de mondhatta volna. Most már történhetne valami mert kicsit unom itthon magam egyedül. Mondjuk jöhetne valaki, hogy induljunk a romkertbe még búcsúzóul.

Arról, hogy hogy képzelem el az egészet?
Gyurit idézve a zarában, amikor felpróbált egy szép szabású, olajzöld, hosszanti rávarrásos, ettől kicsit csíkosnak látszó, mellén és vállán igencsak feszülő, mellkhas közepéig kivágott pólót, miközben a mellét simogatta: "Így fogunk majd a riviérán csajozni" Ám legyen, én támogatni fogom. Nekem nincs egyéb elvárásom, csak annyi, hogy felszabadult és nyitott lehessek mindenre és bármi, ami történik majd velem az egy lecke lesz, mert szerintem egy ilyen út, a maga pár hetével többet ad, mint akár egy teljes év az embernek a szokványos átlagos életéből kiragadva. /pill/

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stoppont.blog.hu/api/trackback/id/tr992116522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

premogyt 2010.06.28. 18:46:52

Egy hatalmas hibát követtem el, nem raktam be azt a kivágott pólómat:( de ha már kedves barátom felhívta rá a figyelmemet, akkor be kell tennem, de ezzel tuti átlépem az épp 15 kg alá szorított súlyhatárt:D:D

syandras 2010.07.01. 08:11:45

zapp boyz? Ilyenkor mi már (hasonlóan jól megfogalmazott) kisregényeket írtunk a reptéri gyanúsan kemény csöcsű lányokról és a végeláthatatlan hosszú becherovkázásról!

Andris. (brüsszel-madrid)

Rujti 2010.07.01. 14:02:46

ők nem nézik a lányokat...

matetorok 2010.07.01. 17:33:41

Néma a blog!!!
Híreket!
Valami hasonlót mint a mienk :D
hitchhikers.blog.hu/
süti beállítások módosítása